Veckans skiss #49

20150209-141805.jpg

Jätterolig skiss hos Veckans skiss, och den här gången tänkte jag försöka hinna lägga upp mitt bidrag i tid…

Det var jättekul att följa den här skissen. För ovanlighetens skull så följde jag den väldigt nära.

Bilden föreställer yngsta dottern i fjällen förra vintern, blott dryga halvåret gammal 🙂 Jag slaktade ett ark med fina bilder, tänkta till julkort, men de passade så bra i färgerna till den här sidan tyckte jag. Även textremsorna kommer därifrån. Lite blommor, en bit spets, några cirklar och prickar i olika storlekar, titel, journaling, doodling – och sen var det klart. Snabbscrappat 🙂

2 thoughts on “Veckans skiss #49

Leave a Reply

