Snabbscrap

20150125-123624.jpg

Å vad kul det är att scrappa snabbt och enkelt och snyggt! Jag har velat använda ett par papper i turkost ett tag nu, tillsammans med svart tänkte jag att det skulle bli riktigt snyggt. Men till vad, det var frågan. Sen framkallade jag dessa två kort (de sitter ihop som ett enda långt foto) och ramlade över den här utmaningen hos En liten butik: perfekt!! Då fick jag dessutom gräva fram ett set med stickers som jag mellan varven glömmer bort att jag har… Och så blir det så här snyggt! Jag är supernöjd, och det tog väl typ 10 minuter att göra 🙂

Måste påminna mig om mina stickers, och skaffa lite fler. Titeln skulle jag skriva med några rubons, men de var inte av så bra kvalitet, så det blev inte så lyckat. Men ska det gå snabbt så finns det inte tid att göra om en massa, så det får vara så.

One thought on “Snabbscrap

  1. Jättefin layout. Det turkosa och svarta matchar hennes klänning helt perfekt. Fina klistermärken. Jag förstår att du blev nöjd.
    Tack för att du är med och tävlar hos En liten butik. Vi håller nu på att rösta och sedan presenteras vinnaren.
    Kram Nick

Leave a Reply

