Kusiner på stranden

Mitt bidrag till veckans skiss nr 47. Jag fastnade för cirklarna och det långsmala fotot på den här enkla men användbara skissen. Du hittar den här.
>

20150125-121004.jpg

Det här fotot råkade bli lite tillknycklat av en liten ettåring här hemma, men jag ville så gärna skapa nåt med det iaf. Det är ettåringen och hennes halvårsgamla kusin på bilden. Samma ettåring råkade också leka lite med en stämpeldyna på layouten(!) innan jag var helt klar, så det blev lite improvisation i nedre vänstra hörnet, med lite extra scrappapper för att täcka över…

Jag har stämplat bakgrunden och sen doodlat några cirklar. Dekorationerna är ett fåtal blommor, det var inte tänkt att det skulle gå i gult på layouten, men det visade sig bli ganska snyggt till det vita och turkosa i bakgrunden och journalingkortet. Och så lite scrappers floss, i cirklar, överst.

20150125-110725.jpg
;

One thought on “Kusiner på stranden

Leave a Reply

