Graffiti

Idag visar jag en för mig väldigt ovanlig scrapfusion. Scrapbooking goes graffiti! Hade väl aldrig kommit på tanken, om jag inte hade ramlat över Allt om scraps utmaning för januari, där temat är just graffiti. Och det var faktiskt riktigt roligt! Det gäller bara att tänka lite annorlunda och försöka vara konsekvent. Inga blommor och rysch-pysch, liksom 🙂 Ändå smög det sig in en hel del blommönstrat papper och olika rosa färger i bakgrunden, men jag är nöjd med slutresultatet. Inspirationsgraffitibilden var även den ganska rosa, och färgglad, och de färgerna passade även till mitt foto. Fotot i sin tur valde jag för att det kändes just så där coolt som en snygg graffitimålning kan vara, med skidglasögon på lilla minstingen, dryga halvåret gammal bara.

20150112-104938.jpg

7 thoughts on “Graffiti

Leave a Reply

