Recept-LO

20140120-193746.jpg

Jag hittade ett roligt recept hos Hobbyworld som jag använde mig av för att göra en LO från dotterns prinsesskalas. Jag ville göra en riktigt prinsessig, rosa och flickig LO, i “too much is never enough”-stil, alltså absolut ingen clean & simple LO…

Receptet innehöll följande:
1 ord i titeln, 2 foton, 3 tags 4 mönstrade papper.

Tagsen är placerade bakom ena kortet, innehållandes journaling, de mönstrade pappren finns i själva bakgrunden (mönstrad cardstock), i mattan bakom fotona och i vimplarna längst upp.

I övrigt har jag som sagt öst på, både med massa rosa och lila, men även guld och glitter och massa ballonger och en prinsessklänning för att förstärka temat. En minst sagt galen LO…

3 thoughts on “Recept-LO

  1. Bedårande söt LO på en underbar liten prinsessa! Idag blir det liknande kort tagna hemma hos mig då min prinsessa fyller 6 år. Gillar ballongerna som “flyger” runt på LOn.

    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld!

    / Jeanette – Tettiz

Leave a Reply

