Hos Lovisa och Sigge

Hos Allt om scrap var designutmaning för november att använda sig av trekanter. Det var riktigt kul! Men också lite svårt.

Förutom trianglar har jag bakgrundsstämplat pappret med svagt grå botaniska stämplar från bl.a. Prima och doodlat lite fler trianglar som vimplar. Jag ville ha lite mer journaling än jag brukar ha vanligtvis, så den skrev jag direkt på LO:en. Inga övriga dekorationer den här gången.

20131219-121859.jpg

Jag var för sen med att lägga upp denna till själva utmaningen, men eftersom jag knappt scrappat eller bloggat något på evigheter så ville jag ändå visa upp den här.

Nu ska här skapas lite fler sköna alster, nya foton bör komma i brevlådan idag eller imorgon!

Leave a Reply

