Veckans skiss #44

Ny vecka, ny skiss hos Veckans skiss och ny tolkning från mig!

20131030-102828.jpg

Den här gången blev det några sommarbilder som blev scrappade, lite skoj och bus från sommarstugan. Minsta barnet var alldeles för liten för att sitta i en barnstol, men det var ändå så skoj att prova och se hur hon trivdes när hon kom upp lite från marken (med en vuxens stödjande armar inom räckhåll).

Jag har kört på med lite samma stil på sistone, märker jag, med gesso, akrylfärg, lite doodling och bara några få extra scrap-bitar. Min stash med enfärgat vitt cardstock behöver fyllas på, för nu är de nästan slut…

Jag har skrapat på en tjockare akrylfärg runt utklippta hjärtan, och sen haft gesso ovanpå genom en mask. Swirlen och etikettbården har jag haft i evigheter men aldrig använt – tills nu!

One thought on “Veckans skiss #44

  1. Det är likadant hos mig: vit CS går åt som smör i solsken. 🙂 Vilken härlig layout, du gjort! Gillar alla hjärtan – och vad snyggt du skriver!

    Tack för ditt bidrag till Veckans Skiss!

Leave a Reply

