Veckans skiss #42

Veckans skiss #42 med flera sköna tolkningar.

20131020-230459.jpg

Jag har liftat ganska mycket från Mia K:s LO:

20131020-230620.jpg

Men även Mys och Maria/Lilla07ans är störtcoola. Jag gillar färgsättningarna, det kontrasterande svarta till de andra intensiva färgerna i kombination med vit bakgrund eller varför inte hejdlöst mönstrat? Det finns så mycket läckert…

På min LO koncentrerade jag mig på färgen grönt (i olika nyanser) tillsammans med svart/grått och vitt.

20131020-231103.jpg

2 thoughts on “Veckans skiss #42

Leave a Reply

