Designlift

Designlift i jubileumstävling nr 1 hos Allt om Scrap.

Jag inspirerades massor av de fina LO:erna, och allra mest tilltalade mig den här gången Ulrikas “full fart i backen”-LO. Jag liftade upplägget, färgrinnet, tagsen och fotodisplayen, men körde i en annan stil för övrigt. Äntligen fick jag användning för de coola bilderna från i somras!

Ulrikas LO:

20131020-224645.jpg

Min LO:

20131020-224555.jpg

Jag ser nu när den har legat till sig några dagar att jag nog egentligen inte är helt klar med den, lite fler detaljer som hade kunnat varit lite här och där. Men nu blev det så här den här gången.

2 thoughts on “Designlift

Leave a Reply

