Layoutlift

Massor med roliga tävlingar hos Allt om Scrap! Jag har börjat knåpa ihop ett par stycken och tänkte börja med att visa den här som går ut på att lifta en layout.

Den här ska man lifta:

20131018-221721.jpg

Och det här är mitt resultat:

20131018-222033.jpg

Jag har inspirerats av den stora maffiga titeln, färgen blå och kanske mest av bakgrunden som jag tycker liknar ett papper från rutigt skolblock. Jag hakade på skolblockskänslan och använde mig av det här ruffiga pappret som jag sen gjorde linjer på. Jag passade också på att doodla runt titelbokstäverna, så där som man så lätt gör ibland när man har ett anteckningsblock framför sig.

2 thoughts on “Layoutlift

Leave a Reply

