<3 farmor

Lillblommans skisser – kan man annat än älska dem! Och Bentes LO:er – magiska!

Min LO går i grönt, den skira försommargrönskan om ni minns? Nu när hösten är här med helt andra färgskalor känns det ljusgröna avlägset. Fotona föreställer barnen med farmor omringade av just den grönskan en härlig sommardag tidigare i år.

I övrigt är LO:en rena rama kopieringen av en mängd av Bentes detaljer: doilie/ram, halvpärlor, blommor, blommor, blommor, titeln med Cameon, och lite upphöjda/uppvikta detaljer här och var. Fast i grönt 🙂

Här är min LO:

20131007-142024.jpg

Bentes fabulösa skapelse:

20131007-142135.jpg

Och skissen:

20131007-142206.jpg
Tycker att jag följt skissen ganska bra, återigen en fantastisk skiss att utmanas av, härligt!

Månadens sponsor hos Lillblommans skissar är inte mindre än Inkido! Med helt fantastiskt vackra vinterpapper i potten. Så underbart vackra!

20131007-143357.jpg

20131007-143449.jpg

4 thoughts on “<3 farmor

  1. Oj, oj ditt blogginlägg får en ju att le som man får operera bort leendet! Som en härlig reklam annons för mig och Bente ❤ Och du har skapat en urläcker layout i grönt! Verkligen jättefin! Tack för att du ville vara med! Kram!

  2. Åh vad glad jag blir av alla värmande ord och fint beröm både för Ulrikas skiss och min layout.
    Underbart att se hur vi inspirerade dig att laga denna härliga layout. Jag såg direkt var inspirationen kom från och det var riktigt kul att se din tolkning. Tusen usen tack!! .-)

Leave a Reply

