Playtime

Jag hittade några nya riktigt fina siluetter i Silhouetteshopen som jag bara var tvungen att använda till ett par härliga gungbilder med mycket sving i. Roligt dessutom att jobba med svarta detaljer!

20130912-215342.jpg
Bakgrunden fick lite akrylfärg genom en mask, som jag sen fyllde i konturerna runt. Ovanpå det endast lite tyg- och washitejp och ett gammalt enfärgat enkelt sidenband. Några enkla blommor, titel och minibokstäver. Och sen de två gungbilderna som jag skar ut i Cameon.

Skissen kommer från Scrap-Perra, och det här är mitt bidrag till veckans skiss där 🙂

Leave a Reply

