Skördetid

Hösten kryper sig onekligen på, även om det varit högsommarvärme de senaste dagarna.

Hobbyworld har i sin första deltävling under september hösttema. Och då kände jag för att göra en LO om vår rikliga basilika(!)skörd och dokumentationen om när vi gjorde pesto av den.

20130906-215633.jpg

LO:en är en i en serie LO:er som jag jobbat med sista tiden där jag fokuserat mer på bakgrunden än embellishments. Det har blivit mycket gesso, färger, stencils, masker mm. Och så har jag försökt använda mig av andra dekorationer än bara blommor. Det är så lätt att bara använda blommor!

På en tag bakom fotona finns dokumentation.

Leave a Reply

