Kram

Lillblommans fina (men svåra!) skiss hos Inkido gav mig en del huvudbry. Ulrikas väldigt, väldigt fina bröllopsLO gav mig dock hjälp på traven. Äntligen dags att scrappa lite fler bilder från min systers fina bröllop!

20130831-172402.jpg

20130831-172451.jpg

20130831-172540.jpg

I bakgrunden det underbara Forever Pink Music från Inkido. Sen olika nyanser rosa akrylfärger, gesso genom punchinella, med lite lite textstämpel över. Grovt lila glitter under blommorna. Sen använde jag mig av Ulrikas tips att färga in textat papper i olika nyanser och medium: promarkers, distress ink och akrylfärg. Pappersremsorna bildar kors tillsammans med textiltejp. Blommor och fågel Joanna Sheen, texter, bokstavsstickers Authentic, titel utskuren i Cameo. Övrigt: papper, doilie, textiltejp, blad och bling.

One thought on “Kram

Leave a Reply

