Till dig

Länge länge nu har jag försökt göra ngt till den här Bingoutmaningen hos Scrap-Perra. Jag har försökt några gånger, men inte blivit nöjd. Det är svårt att bara använda sig av ett fåtal element, även när det som i det här fallet fanns gott om favoriter: rosa, stämplat, blommor osv. Men allt jag provade att göra kändes så fattigt. Tills jag gav upp, resignerade 🙂 och tog en rad som innehöll blommor, och bara öste på 🙂
Raden blev alltså:
2 st mönstrade papper
Stämpel eller foto
Blommor

Förutom det finns cardstock, lite distress inks och färg och en text med. Hoppas det är ok… Och fotot är ett vintage photo…

20130530-214540.jpg

Som sagt, svår utmaning, mycket mycket svårare än jag nånsin kunde tro 🙂

One thought on “Till dig

Leave a Reply

