Körsbärsblom

Snart snart kommer väl våren. I veckan som kommer tänkte jag gå ut och plocka några körsbärskvistar och se om man kan få lite föraning av våren i form sv körsbärsblom inomhus. Men innan dess har jag gjort ett kort. Skulle egentligen gjort en Lo till den här tävlingen hos Lillblomman, men är så insnöad på att göra kort just nu att det får vänta 🙂 Skissen som jag följde (fast mitt kort innehåller lite färre element och är vridet ett kvarts varv) är så fruktansvärt vacker, att jag vill förskräckligt gärna göra en LO också …

20130304-092803.jpg

2 thoughts on “Körsbärsblom

    • Ja, jag vet, jag vill!! Men jag vill göra det snyggt, och än har jag inte vågat mig på det. Måste hitta lämpligt foto också… Kommer nog utgå från den skissen många gånger i framtiden, den var otroligt fin och inspirerande!

Leave a Reply

