Vinterutflykt

Jag var bara tvungen att använda mig av “innehållet” (resterna) från en gigantisk doily som jag hade till en annan layout. Det var lite pilligt, men resultatet blev precis som jag hade tänkt mig, och så passade det så bra till det snöiga pappret. Sen stod pappret en stund och vilade, tills jag kom på vad jag skulle göra med det. Sent igår kväll satt jag och gick igenom vintriga bilder, och vips så hittade jag dessa två, som jag råkade sätta mitt över varann, från början mest för att jag tyckte att jag beskar lite för hårt. Och nu idag ligger den här fina skissen ute!!!

20130129-115520.jpg

4 thoughts on “Vinterutflykt

Leave a Reply

