Bra med hörselkåpor

Hittade den här roliga tävlingen med en väldigt inspirerande skiss: Scrapgalens januariutmaning och sen var det bara att sätta igång! Perfekt till det hela passade två blurriga bilder på en väldigt lycklig tjej på nyår.
Nyårsnatten var alla barn vakna, glada, pigga och sugna på att gå ut och titta på fyrverkerier, trots snöblandat regn och blåst. För att skydda huvud och öron från både väta och höga smällar blev de utstyrda med både mössa och hörselkåpor + den obligatoriska partyhatten 🙂

20130113-195424.jpg Till den här LO:en har jag använt mig av en nyutskuren grej från Silhouetten, och sen kladdat på med färg och glitter. Vet inte om jag blev riktigt nöjd egentligen, men det var roligt att kladda. Sen tyckte jag att fotona var så roliga och ville få in det busiga de förmedlar även i LO:en.

Försökte verkligen ta en snygg bild på LO:en, men det är så svårt, blev inte bra den här gången heller, fastän jag inte hade nån blixt på. Hade dock inte tålamod att vänta på morgondagens dagsljus…

4 thoughts on “Bra med hörselkåpor

  1. Pingback: Vinterutflykt | helenasroom

Leave a Reply

