Ett kort mitt i silhoutte-LO-skapandet

Stannade upp i tillverkningen av layouter (i väntan på framkallning av nya bilder som förhoppningsvis kommer med posten imorgon!) och gjorde ett(!) kort. Bara ett endaste, kanske för att jag vabbade samtidigt, brukar annars fastna i korttillverkningsträsket och bli sittande halva natten…

Detta kort är till Kortskissens jubileumstävling, skiss nr 200. Temat är glitter och glamour, och jag har glittrat på massor, tillsammans med den glamourösa filmstjärnebilden. Med färgerna grönt och rosa tycker jag det blev både vårligt och annorlunda. Hoppas det faller någon mer i smaken 🙂

20130107-223427.jpg

One thought on “Ett kort mitt i silhoutte-LO-skapandet

Leave a Reply

