BoM hos Scrap-Perra

Vilken rolig utmaning! Det är inte så ofta det finns bilder av mig själv bland de framkallade fotona, men den här gången fanns det faktiskt ett, som dessutom passade jättebra till Januariutmaningen hos Scrap-Perra. Jag fick dessutom leka loss med en massa olika typsnitt på nya Silhouetten. Jag har inte riktigt fått till snitsen än med den, så två ord blev med färdiga alfabet. Annars är jag mycket nöjd! Chockerade mig själv med färgerna på pappren, men de passade bra till bilden på mig.

20130106-203958.jpg

Leave a Reply

